Přihlášení
Novinky e-mailem

Exkurze studentů SRŠ Vodňany

EXKURZE TŘETÍCH ROČNÍKŮ

Morava a Slovensko - to byly cíle letošní odborné exkurze, která se uskutečnila ve dnech 12. – 16. června. Kinského rybářství Žďár nad Sázavou a Muzeum nové generace navštívili studenti hned 1. den, v úterý se podívali na soutok Dunaje a Moravy, obdivovali zříceninu hradu Devín a poznali Vodní dílo Gabčíkovo.
Ve středu následovala exkurze ve Slovianské dolině, kde pan Kováčik seznámil studenty s chovem pstruhů, odpoledne pak studenti měli možnost poznat pana Šlence, absolventa školy, který je provedl po své firmě zabývající se chovem, prodejem a zpracováním ryb.
Ve čtvrtek studenti navštívili Vodní dílo Kružberk a Vodní nádrž Slezská Harta. Celé odpoledne pokryla prohlídka Přečerpávací elektrárny Dlouhé Stráně. V pátek už studenti plni dojmů cestovali do svých domovů.
Cestování bylo náročné, ale stálo to za to!

STUDENTI V CHORVATSKU

Naši vybraní studenti se i v tomto roce zúčastnili odborné exkurze na ostrově Cres v Chorvatsku pod záštitou Ministerstva zemědělství. V rámci exkurze navštívili zpracovnu olivového oleje Mosaico, Vranské jezero, Modrou jeskyni a dále měli možnost dozvědět se o chovu ryb na volném moři.

ODBORNÁ EXKURZE DRUHÝCH ROČNÍKŮ

Ve dnech 14. až 16. 6. proběhla odborná exkurze druhého ročníku Chov ryb a Vodní stavby v rybářství. Tentokrát jsme navštívili Severní Čechy.
První zastávkou ale byla Plzeň, v ZOO jsme navštívili expozici Česká řeka a cestou na sever jsme se stavili na Boleveckém rybníku.
Druhý den jsme měli exkurzi v režimu povodí Ohře – VD Fláje, VD a RH Přísečnice, VD Nechranice. Poslední den jsme navštívili rybářství Chabařovice a podívali jsme se k jezeru Milada.
Velký dík patří všem průvodcům naší exkurze, kteří se nám věnovali, především ale panu Jaroslavu Frydrýnovi a Petru Kienastovi, moc děkujeme!

ODBORNÁ EXKURZE - 1. ročník B

V úterý 6.6.2017 se třída 1.B. zúčastnila celodenní exkurze. Po hodinové cestě jsme přijeli do firmy Prefa Roudná u Tábora, kde nám ukázali a popsali výrobu betonu a betonových výrobků.Hlavní důraz v úvodu exkurze byl kladen na zkoušky pevnosti a jakosti betonu.

Poté jsme vyjeli do Tábora do štičí líhně Esox. Řekli nám informace a historii o samotné líhni, produkci a recylkulačním systému napouštěného přímo z rybníku Jordán. Pprohlédli jsme si chov KOI kaprů v sádce a vydali jsme se na prohlídku po Táboře.

V poledne jsme odjeli na vodní nádrž Orlík, kde nás nejdříve seznámili s historii a funkcí. Ve 13:30 nás vzali na prohlídku zdejší vodní elektrárny a nakonec nás nechali nahlédnout do hráze. V 15:00 jsme vyrazili na cestu do Vodňan, kam jsme přijeli po hodině propršené cesty.

Kalendář školy

Rychlé zprávy

Počasí ve Vodňanech

Partneři školy

Rybářské sdružení ČRKrajské školní hospodářství České BudějoviceČeský rybářský svaz

Střední rybářská škola a Vyšší odborná škola vodního hospodářství a ekologie, Vodňany, Zátiší 480

Adresa školy:

Telefony:

Zátiší 480, 389 01 Vodňany Telefon na ředitele školy: 383 382 408
E-mail: rybarskaskola@srs-vodnany.cz Telefon do školy: 383 382 410, 383 382 411
IČ: 60650770
ID datové schránky: mkwhmyh
Telefon na internát: 383 382 410, 383 382 411
(na internát se dovoláte i v odpoledních a večerních hodinách)

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Další informace Rozumím